Volkswagen припинив розробку нових моделей з дизельними і бензиновими двигунами

Євросоюз з 2025 року вводить нові стандарти щодо викидів

фото Flickr

Всі підрозділи німецького бренду Volkswagen слідом за Audi припинили розробку нових двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). У найближчі роки VW продовжить випускати традиційні машини з поточної лінійки ДВЗ, щоб фінансувати перехід на електричний модельний ряд, але розвивати далі двигуни внутрішнього згоряння концерн не буде, пише HighTech Plus з посиланням на Electrive.

До 2030 року компанія розраховує збільшити продажі електрокарів до 70% в Європі і більш ніж до 50% в Китаї і США.

Як і глава Audi Маркус Дюсманн, гендиректор VW Ральф Брандштеттер в своїй заяві посилався на стандарти щодо викидів Євро-7, які ЄС введе в 2025 році.

VW модернізує двигуни для бензинових автомобілів, щоб відповідати актуальним вимогам, і буде поступово переводити своїх покупців на більш перспективні електромобілі, повідомляє Electrive. Автовиробник буде використовувати економічні й потужні двигуни як ефективний інструмент продажів, але не більше – реальна діяльність компанії вже сконцентрована на електрифікації.

«Вони будуть потрібні нам певний час, і поки що вони мають бути максимально ефективними», – описав підхід VW до ДВЗ Брандштеттер і додав, що бензинові автомобілі потрібні холдингу для «фінансування всієї трансформації».

VW змінює вже другу довгострокову стратегію за останні місяці. Якщо раніше компанія планувала відмовитися від розробки двигунів у 2026 році і призупинити їх життєвий цикл у 2040 році, то зараз бренд вважає, що електромобілі захоплять ринок значно швидше.

Більше того, на початку цього місяця VW оголосила про стратегію «Прискорення», в рамках якої компанія подвоїла цільові показники щодо електромобілів – з 35% продажів до 70% до 2030 року.

VW Group поки що не готова сказати, коли будуть зупинені конвеєри, що випускають двигуни внутрішнього згоряння – як і Дюсманн, Брандштеттер вважає, що це питання вирішить споживач.

У найближчі 10 років компанія купуватиме літій-іонні акумулятори для електромобілів у шведського стартапу Northvolt, в який VW інвестувала понад $14 млрд.

Автовиробник також побудує в Європі шість заводів, що випускають елементи живлення сумарною місткістю 240 ГВт/год на рік, і розгорне 18 000 зарядних станцій.

Нагадаємо, акції Volkswagen злетіли на 30% після демонстрації «плану перемоги над Tesla».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS