Volkswagen припинив розробку нових моделей з дизельними і бензиновими двигунами
Євросоюз з 2025 року вводить нові стандарти щодо викидів

Всі підрозділи німецького бренду Volkswagen слідом за Audi припинили розробку нових двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). У найближчі роки VW продовжить випускати традиційні машини з поточної лінійки ДВЗ, щоб фінансувати перехід на електричний модельний ряд, але розвивати далі двигуни внутрішнього згоряння концерн не буде, пише HighTech Plus з посиланням на Electrive.
До 2030 року компанія розраховує збільшити продажі електрокарів до 70% в Європі і більш ніж до 50% в Китаї і США.
Як і глава Audi Маркус Дюсманн, гендиректор VW Ральф Брандштеттер в своїй заяві посилався на стандарти щодо викидів Євро-7, які ЄС введе в 2025 році.
VW модернізує двигуни для бензинових автомобілів, щоб відповідати актуальним вимогам, і буде поступово переводити своїх покупців на більш перспективні електромобілі, повідомляє Electrive. Автовиробник буде використовувати економічні й потужні двигуни як ефективний інструмент продажів, але не більше – реальна діяльність компанії вже сконцентрована на електрифікації.
«Вони будуть потрібні нам певний час, і поки що вони мають бути максимально ефективними», – описав підхід VW до ДВЗ Брандштеттер і додав, що бензинові автомобілі потрібні холдингу для «фінансування всієї трансформації».
VW змінює вже другу довгострокову стратегію за останні місяці. Якщо раніше компанія планувала відмовитися від розробки двигунів у 2026 році і призупинити їх життєвий цикл у 2040 році, то зараз бренд вважає, що електромобілі захоплять ринок значно швидше.
Більше того, на початку цього місяця VW оголосила про стратегію «Прискорення», в рамках якої компанія подвоїла цільові показники щодо електромобілів – з 35% продажів до 70% до 2030 року.
VW Group поки що не готова сказати, коли будуть зупинені конвеєри, що випускають двигуни внутрішнього згоряння – як і Дюсманн, Брандштеттер вважає, що це питання вирішить споживач.
У найближчі 10 років компанія купуватиме літій-іонні акумулятори для електромобілів у шведського стартапу Northvolt, в який VW інвестувала понад $14 млрд.
Автовиробник також побудує в Європі шість заводів, що випускають елементи живлення сумарною місткістю 240 ГВт/год на рік, і розгорне 18 000 зарядних станцій.
Нагадаємо, акції Volkswagen злетіли на 30% після демонстрації «плану перемоги над Tesla».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].