Spotify оголосила про придбання розробника програми Locker Room компанії Betty Labs. У аудіочатах програми користувачі можуть в реальному часі обговорювати спорт., пише vc.ru.
Умови угоди Spotify не розголошує. У компанії додали, що допрацюють можливості Locker Room для ширшого кола користувачів. Завдяки купівлі Spotify представить спортивні, музичні та культурні програми і дозволить авторам спілкуватися з аудиторією, йдеться в повідомленні.
«Виконавці і фанати просили про формати живих виступів на Spotify, і ми дуже раді, що скоро ми зробимо їх доступними на нашій платформі для сотень мільйонів слухачів і мільйонів авторів», – заявив керівник відділу досліджень і розвитку компанії Густав Сьодерстрем.
Аналоги Clubhouse вже розробляють й інші великі компанії, наприклад, Facebook.
Як повідомлялося, Twitter почав тестувати свою аудіоплатформу Spaces в грудні 2020 року.
Нагадаємо, Telegram запустив в каналах голосові чати, в яких можна призначати спікерів.