Французький парламенту 10 квітня проголосував за заборону внутрішніх авіарейсів за маршрутами, де час у дорозі на поїзді складає менше 2,5 годин. Про це пише avianews.com з посиланням на міжнародне французьке радіо RFI.
Це призведе до припинення польотів з Парижа в Нант, Ліон і Бордо.
Метою такого рішення є скоротити викиди вуглекислого газу і знизити вплив авіації на екологію.
Виняток зроблять для маршрутів у найбільший аеропорт Франції Шарля-де-Голля в Парижі для підвезення пасажирів на пересадку на міжнародний рейс.
Новим законом парламентарії легалізували дане ще в 2020 році авіакомпанією Air France зобов'язання закрити частину внутрішніх рейсів в обмін на державну допомогу в рамках антикризового пакету з порятунку авіагалузі від наслідків пандемії COVID-19.
В цьому році держава вирішила перевести 3 млрд євро виданої позики в гібридний безстроковий борг і влити 1 млрд в статутний капітал французького авіаперевізника. Це подвоїть частку Франції в Air France з 14,3% до 29,9% і зробить державу найбільшим акціонером авіакомпанії.
Раніше французька влада заявила про намір зменшити викиди вуглекислого газу на 40% до 2030 року від рівня 1990 року. Однак створена з ініціативи президента Франції Еммануеля Макрона Громадянська конвенція з клімату заявила, що вжитих заходів недостатньо. Представники цих зборів вважають, що під заборону повинні потрапити авіамаршрути, на яких час у дорозі поїздом не перевищує 4 годин.
Як повідомлялося, у березні активісти GreenРeace пробралися в охоронювану зону аеропорту Парижа і прикрасили в зелений колір припаркований літак Boeing 777 Air France. Так вони відреагували на заяви міністра Франції Жана-Батіста Джебаррі про те, що допомогти екології може створення нового літака, який завдає меншої шкоди навколишньому середовищу.
У 2020 році в рамках отримання пакету державної допомоги авіакомпанію Austrian Airlines змусили відмовитися від коротких внутрішніх рейсів на маршрутах, де можна дістатися поїздом за 3 години.
Нагадаємо, європейські країни закликали до відродження транс'європейського залізничного експресу 1960-х років, що може стати надзвичайно екологічною ініціативою.