Технологічні гіганти, в тому числі Google і Amazon.com., витратили мільйони на лобіювання в І кварталі 2021 року, оскільки вони зіткнулися з підвищеною увагою з боку демократів і республіканців щодо ймовірної антиконкурентної практики.
Як повідомляє Bloomberg, згідно з повідомленнями, поданими в Конгрес, Google витратив $2,7 млн на федеральне лобіювання за перші три місяці. Це на 49% більше, ніж за той же період роком раніше. Лобіювання Google зосереджено на цілому ряді питань, від патентів і авторських прав до конфіденційності та захисту споживачів.
Мін’юст та група штатів подали в суд на Google за зловживання своїм домінуючим становищем в області пошуку в інтернеті. В окремому судовому позові штату під керівництвом Техасу Google звинувачується в перешкоджанні конкуренції на ринку цифрової реклами.
Amazon збільшила свої витрати на лобіювання на 11% за квартал до $4,8 млн, що є рекордом компанії. Гігант онлайн-рітейлу заявив, що лобіює широке коло тем, від логістики до хмарних обчислень і програми супутникового зв'язку, що відображає її великі ділові інтереси.
Facebook і Apple скоротили витрати на лобіювання в І кварталі. Facebook витратила на це трохи менш як $4,8 млн, це майже на 9% менше, ніж за перші три місяці 2020 року. Apple витратила близько $1,5 млн, що більш ніж на 32% менше, ніж роком раніше.
Федеральна торгова комісія і десятки генеральних прокурорів штатів минулого року подали в суд на Facebook за нібито зловживання своїм домінуючим становищем в інтернеті.
«Наша команда в Вашингтоні, округ Колумбія, зосереджена на тому, щоб захищати інтереси політиків, наших співробітників і клієнтів», – сказала Максін Тагай, представник Amazon.
Нагадаємо: днями техногіганти Apple і Google зіткнулися зі шквалом обвинувачень з боку відомих розробників додатків, включаючи Spotify і Tile, які стверджували, що вони зловжили своїм панівним становищем і завдали шкоди конкуренції. Під час слухань у Сенаті розробники додатків заявили, що правила Apple і Google, що стосуються платежів усередині додатків і їх оновлень, дозволяють технологічним гігантам блокувати конкуруючі сервіси і що вони «вживають певних заходів», коли розробники додатків відмовляються підкорятися.