Захворіло у світі
155,918,548
Померло у світі
3,258,269
Вилікувалось у світі
133,382,771
Захворіло в Україні
2,097,024
Померло в Україні
45,451
Вилікувалось в Україні
1,711,709
Домінують, залякують та оббирають: розробники додатків поскаржились сенаторам на Apple та Google

Домінують, залякують та оббирають: розробники додатків поскаржились сенаторам на Apple та Google

Техногіганти потрапили під пильну увагу регуляторів

Домінують, залякують та оббирають: розробники додатків поскаржились сенаторам на Apple та Google

Техногіганти Apple і Google зіткнулися зі шквалом обвинувачень з боку відомих розробників додатків, включаючи Spotify і Tile, які стверджували, що вони зловжили своїм панівним становищем і завдали шкоди конкуренції.

Як повідомляє CNN, під час слухань у Сенаті розробники додатків заявили, що правила Apple і Google, що стосуються платежів усередині додатків і їх оновлень, дозволяють технологічним гігантам блокувати конкуруючі сервіси і що вони «вживають певних заходів», коли розробники додатків відмовляються підкорятися.

Телеканал зазначає, що ці слухання можуть послужити трампліном для прийняття законодавства, щоб приборкати великі технологічні платформи.

Днями Apple представила новий продукт, відомий як AirTag, невеликий пристрій, який можна використовувати для пошуку зниклих предметів. Компанія Tile, яка виробляє схожий продукт, обвинуватила Apple в наданні AirTag несправедливої переваги, не дозволяючи пристроям Tile використовувати ті ж самі сучасні надширокосмугові частоти для зв'язку з iPhone, які використовує AirTag.

Директор Apple щодо дотримання нормативних вимог Кайл Андер заявив, що AirTag – це «зовсім інший продукт» і що компанія рада конкурувати на цьому ринку.

Інші розробники розкритикували практику Apple стягувати з постачальників цифрових товарів і послуг 30% комісії за транзакції в додатках. Apple стверджує, що її збори йдуть на забезпечення безпеки і надійності екосистеми iOS для користувачів.

Джаред Сіньо, головний юридичний директор Match Group, що володіє Tinder, сказав, що збори в магазині додатків тепер становлять найбільшу статтю витрат компанії, що перевищує $500 млн на рік. (Для прикладу, якщо користувач купує преміум-підписку через додаток Tinder для iOS, 30% дістається Apple.)

«Це $500 млн, які можуть бути повернуті в кишені споживачів, використані для найму співробітників або інвестовані в нові інновації», – сказав він.

За словами головного юриста Spotify Гораціо Гутьєрреса, компанії, які намагаються знайти альтернативи системі платежів Apple всередині додатків, наприклад, закликаючи користувачів платити безпосередньо на вебсайті програми, швидко опиняються в «чорному списку» Apple.

Розробники додатків підкреслили, що побоюються відплати з боку техногігантів. Сіньо засвідчив, що напередодні слухання компанія Google зв'язалася з Match Group і попросила пояснити свої майбутні показання.

Сенатор Річард Блюменталь назвав поведінку Apple і Google «явно невиправданою» і, почувши свідчення Сіньо, сказав голові підкомітету сенатору Емі Клобучар, що він вважає, що дзвінок Google був випадком залякування, який повинен розслідуватися Сенатом. Представник Google відповів, що це не було «погрозою» і наголосив, що компанія «ніколи б не стала «загрожувати партерам».

Наступного місяця Apple має постати перед судом у зв’язку зі справою щодо Epic Games, виробника популярної відеогри Fortnite.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті