Google і Amazon витратили мільйони на лобіювання на тлі пильної уваги з боку влади
Між тим, Apple і Facebook скоротили витрати на лобіювання за перші три місяці року

Технологічні гіганти, в тому числі Google і Amazon.com., витратили мільйони на лобіювання в І кварталі 2021 року, оскільки вони зіткнулися з підвищеною увагою з боку демократів і республіканців щодо ймовірної антиконкурентної практики.
Як повідомляє Bloomberg, згідно з повідомленнями, поданими в Конгрес, Google витратив $2,7 млн на федеральне лобіювання за перші три місяці. Це на 49% більше, ніж за той же період роком раніше. Лобіювання Google зосереджено на цілому ряді питань, від патентів і авторських прав до конфіденційності та захисту споживачів.
Мін’юст та група штатів подали в суд на Google за зловживання своїм домінуючим становищем в області пошуку в інтернеті. В окремому судовому позові штату під керівництвом Техасу Google звинувачується в перешкоджанні конкуренції на ринку цифрової реклами.
Amazon збільшила свої витрати на лобіювання на 11% за квартал до $4,8 млн, що є рекордом компанії. Гігант онлайн-рітейлу заявив, що лобіює широке коло тем, від логістики до хмарних обчислень і програми супутникового зв'язку, що відображає її великі ділові інтереси.
Facebook і Apple скоротили витрати на лобіювання в І кварталі. Facebook витратила на це трохи менш як $4,8 млн, це майже на 9% менше, ніж за перші три місяці 2020 року. Apple витратила близько $1,5 млн, що більш ніж на 32% менше, ніж роком раніше.
Федеральна торгова комісія і десятки генеральних прокурорів штатів минулого року подали в суд на Facebook за нібито зловживання своїм домінуючим становищем в інтернеті.
«Наша команда в Вашингтоні, округ Колумбія, зосереджена на тому, щоб захищати інтереси політиків, наших співробітників і клієнтів», – сказала Максін Тагай, представник Amazon.
Нагадаємо: днями техногіганти Apple і Google зіткнулися зі шквалом обвинувачень з боку відомих розробників додатків, включаючи Spotify і Tile, які стверджували, що вони зловжили своїм панівним становищем і завдали шкоди конкуренції. Під час слухань у Сенаті розробники додатків заявили, що правила Apple і Google, що стосуються платежів усередині додатків і їх оновлень, дозволяють технологічним гігантам блокувати конкуруючі сервіси і що вони «вживають певних заходів», коли розробники додатків відмовляються підкорятися.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].