Google і Amazon витратили мільйони на лобіювання на тлі пильної уваги з боку влади

Google і Amazon витратили мільйони на лобіювання на тлі пильної уваги з боку влади

Між тим, Apple і Facebook скоротили витрати на лобіювання за перші три місяці року

Google і Amazon витратили мільйони на лобіювання на тлі пильної уваги з боку влади
фото pixabay.com

Технологічні гіганти, в тому числі Google і Amazon.com., витратили мільйони на лобіювання в І кварталі 2021 року, оскільки вони зіткнулися з підвищеною увагою з боку демократів і республіканців щодо ймовірної антиконкурентної практики.

Як повідомляє Bloomberg, згідно з повідомленнями, поданими в Конгрес, Google витратив $2,7 млн на федеральне лобіювання за перші три місяці. Це на 49% більше, ніж за той же період роком раніше. Лобіювання Google зосереджено на цілому ряді питань, від патентів і авторських прав до конфіденційності та захисту споживачів.

Мін’юст та група штатів подали в суд на Google за зловживання своїм домінуючим становищем в області пошуку в інтернеті. В окремому судовому позові штату під керівництвом Техасу Google звинувачується в перешкоджанні конкуренції на ринку цифрової реклами.

Amazon збільшила свої витрати на лобіювання на 11% за квартал до $4,8 млн, що є рекордом компанії. Гігант онлайн-рітейлу заявив, що лобіює широке коло тем, від логістики до хмарних обчислень і програми супутникового зв'язку, що відображає її великі ділові інтереси.

Facebook і Apple скоротили витрати на лобіювання в І кварталі. Facebook витратила на це трохи менш як $4,8 млн, це майже на 9% менше, ніж за перші три місяці 2020 року. Apple витратила близько $1,5 млн, що більш ніж на 32% менше, ніж роком раніше.

Федеральна торгова комісія і десятки генеральних прокурорів штатів минулого року подали в суд на Facebook за нібито зловживання своїм домінуючим становищем в інтернеті.

«Наша команда в Вашингтоні, округ Колумбія, зосереджена на тому, щоб захищати інтереси політиків, наших співробітників і клієнтів», – сказала Максін Тагай, представник Amazon.

Нагадаємо: днями техногіганти Apple і Google зіткнулися зі шквалом обвинувачень з боку відомих розробників додатків, включаючи Spotify і Tile, які стверджували, що вони зловжили своїм панівним становищем і завдали шкоди конкуренції. Під час слухань у Сенаті розробники додатків заявили, що правила Apple і Google, що стосуються платежів усередині додатків і їх оновлень, дозволяють технологічним гігантам блокувати конкуруючі сервіси і що вони «вживають певних заходів», коли розробники додатків відмовляються підкорятися.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло