Індійський гігант е-комерції Flipkart розраховує близько $1 млрд при оцінці до $30 млрд в рамках раунду фінансування перед IPO. Про це TechCrunchповідомили двоє людей, знайомих з цим питанням.
Стартап з Бангалора, який продав контрольний пакет акцій Walmart у 2018 році, вперше почав вивчати можливості фінансування з деякими інвесторами на початку цього року. В останні місяці компанія також на внутрішньому рівні обговорювала перенесення термінів свого публічного лістинга на початок наступного року, розповіли джерела видання. В тогорічних повідомленнях ЗМІ йшлося про те, що Flipkart може вийти на IPO у 2021 році.
Кілька великих інвесторів Flipkart відмовилися коментувати переговори про збір коштів на початку цього місяця. Один інвестор сказав, що цілком логічно, що компанія планувала залучити певний капітал, оскільки наразі на ринку її ще немає.
Минулого року Flipkart залучила $1,2 млрд, тоді інвестори оцінили компанію у $24,9 млрд.
Загалом цього року 11 індійських стартапів перетворилися в «єдинорогів», більш ніж половина з них – в минулому місяці.
Як відомо, Flipkart конкурує з Amazon в Індії. Американський гігант е-комерції інвестував понад $6,5 млрд в ринок Південної Азії.
Обидві компанії щосили намагаються агресивно розширити свою присутність в Індії, де фізичні магазини продовжують забезпечувати переважну більшість роздрібних продажів. Минулого року на ринку з'явився новий потужний гравець, який ще більше посилив конкуренцію. JioMart, спільне підприємство Reliance Retail (найбільша роздрібна мережа Індії), Google і найбільшим оператором зв’язку в країні Jio Platforms відкрилося торік в понад 200 містах по всій країні.