Південнокорейська компанія Kakao Entertainment оголосила про покупку додатка Radish за $440 млн. Як повідомляє TechCrunch, рада директорів і більшість акціонерів Radish схвалили придбання, яке, як очікується, завершиться в червні цього року.
Засновник Radish Син Юн Лі збереже свою роль головного виконавчого директора, а також стане директором по глобальній стратегії Kakao Entertainment, щоб очолити її зростання на міжнародних ринках.
Radish стверджує, що має мільйони користувачів в Північній Америці, і це придбання допоможе Kakao Entertainment розширити свій бізнес там та на інших англомовних ринках. Radish збереже автономію управління і продовжить працювати під власним брендом.
Заснована у 2015 році, компанія Radish спочатку була орієнтована на призначений для користувача контент, але тепер ядро її бізнесу – це Radish Originals, серіали, створені спеціально для цього додатка. Компанія заявила, що запуск Radish Originals у 2018 році допоміг стимулювати її зростання, і у 2020 році виручка збільшилася більш ніж удесятеро у порівнянні з попереднім роком.
Radish монетизує контент через свою систему мікроплатежів, яка дозволяє користувачам прочитати кілька безкоштовних епізодів, перш ніж платити $0,20-$0,30 центів, щоб розблокувати нові епізоди. Близько 90% доходів тепер надходить від компанії Radish Originals.
«Radish міцно зарекомендувала себе як провідна платформа для вебновинок, і з усім тим ми бачимо ще більший потенціал зростання ... Завдяки поєднанню досвіду Kakao у сфері інтелектуальної власності та сильної позиції Radish в Північній Америці, ми раді тому, чого ми можемо досягти разом», – йдеться у заяві гендиректор Kakao Entertainment Джинсу Лі.