Відеохостинг YouTube оголосив про створення фонду в $100 млн, який буде платити найпопулярнішим авторам контенту свого конкурента TikTok під назвою Shorts, пише CNBC.
«Shorts Fund – це лише перший крок на нашому шляху до побудови довгострокової моделі монетизації короткометражних роликів на YouTube», – йдеться в повідомленні компанії.
Фонд почне роботу в найближчі місяці.
Представник Google відмовився розкрити інформацію про те, скільки можуть заробити творці контенту, а також про показники, які будуть визначати, хто отримуватиме кошти. За його словами, в найближчі місяці компанія надасть додаткову інформацію.
Нагадаємо: у своєму звіті за І квартал Alphabet, материнська компанія Google, повідомила, що YouTube отримав дохід від реклами в розмірі $6,01 млрд за звітний період. Це майже на 50% більше в річному вираженні, тоді як роком раніше ця сума становила $4 млрд.
Тоді ж гендиректор Alphabet Сундар Пічаї сказав, що Shorts вже мають 6,5 млн щоденних переглядів по всьому світу.
YouTube випустив Shorts для всіх своїх користувачів в Сполучених Штатах на початку цього місяця після випуску бета-версіїза кілька місяців до цього.