YouTube виділив $100 млн на просування свого конкурента TikTok
Компанія оголосила про створення спеціального фонду для підтримки авторів контенту

Відеохостинг YouTube оголосив про створення фонду в $100 млн, який буде платити найпопулярнішим авторам контенту свого конкурента TikTok під назвою Shorts, пише CNBC.
«Shorts Fund – це лише перший крок на нашому шляху до побудови довгострокової моделі монетизації короткометражних роликів на YouTube», – йдеться в повідомленні компанії.
Фонд почне роботу в найближчі місяці.
Представник Google відмовився розкрити інформацію про те, скільки можуть заробити творці контенту, а також про показники, які будуть визначати, хто отримуватиме кошти. За його словами, в найближчі місяці компанія надасть додаткову інформацію.
Нагадаємо: у своєму звіті за І квартал Alphabet, материнська компанія Google, повідомила, що YouTube отримав дохід від реклами в розмірі $6,01 млрд за звітний період. Це майже на 50% більше в річному вираженні, тоді як роком раніше ця сума становила $4 млрд.
Тоді ж гендиректор Alphabet Сундар Пічаї сказав, що Shorts вже мають 6,5 млн щоденних переглядів по всьому світу.
YouTube випустив Shorts для всіх своїх користувачів в Сполучених Штатах на початку цього місяця після випуску бета-версіїза кілька місяців до цього.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].