YouTube виділив $100 млн на просування свого конкурента TikTok

YouTube виділив $100 млн на просування свого конкурента TikTok

Компанія оголосила про створення спеціального фонду для підтримки авторів контенту

YouTube виділив $100 млн на просування свого конкурента TikTok
фото www.flickr.com/photos/korosirego/4481461680

Відеохостинг YouTube оголосив про створення фонду в $100 млн, який буде платити найпопулярнішим авторам контенту свого конкурента TikTok під назвою Shorts, пише CNBC.

«Shorts Fund – це лише перший крок на нашому шляху до побудови довгострокової моделі монетизації короткометражних роликів на YouTube», – йдеться в повідомленні компанії.

Фонд почне роботу в найближчі місяці.

Представник Google відмовився розкрити інформацію про те, скільки можуть заробити творці контенту, а також про показники, які будуть визначати, хто отримуватиме кошти.  За його словами, в найближчі місяці компанія надасть додаткову інформацію.

Нагадаємо: у своєму звіті за І квартал Alphabet, материнська компанія Google, повідомила, що YouTube отримав дохід від реклами в розмірі $6,01 млрд за звітний період. Це майже на 50% більше в річному вираженні, тоді як роком раніше ця сума становила $4 млрд.

Тоді ж гендиректор Alphabet Сундар Пічаї сказав, що Shorts вже мають 6,5 млн щоденних переглядів по всьому світу.

YouTube випустив Shorts для всіх своїх користувачів в Сполучених Штатах на початку цього місяця після випуску бета-версіїза кілька місяців до цього.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті