YouTube додасть рекламу в усі відео з 1 червня – навіть якщо вони не підключені до партнерської програми.
З 1 червня 2021 року починають діяти нові умови використання YouTube. У листопаді 2020 року вони набули чинності в США, передає vc.ru.
Зокрема, вступає в силу «право YouTube на монетизацію контенту». Сервіс тепер зможе вставляти рекламу в усі відео, опубліковані на платформі. Навіть на тих каналах, які не включені в партнерську програму.
Якщо автори отримують дохід на платформі, то платежі від YouTube будуть вважатися роялті та обкладатися податком, згідно з американським законодавством.
Податок буде вираховуватися від прибутку, отриманого від переглядів у США. Тому авторам потрібно буде надати податкову інформацію (ІПН, юрособа, комерційна назва) в AdSense. Якщо не відправити дані до 31 травня 2021 року, із доходу, згенерованого в усіх країнах, може утримуватися податок в 24%.
Також YouTube вирішив підкреслити в правилах, що на майданчику заборонено збирати дані, що дозволяють ідентифікувати особу користувача. В тому числі за допомогою функції розпізнавання облич.
Нові умови поширюються і на сервіс «YouTube дітям». Якщо дитина користується цим сервісом, батьки приймають правила від імені дитини.
Нагадаємо, YouTube виділив $100 млн на просування свого конкурента TikTok.