З 1 червня в YouTube стане ще більше реклами
Також відеосервіс почне утримувати податки США з доходів авторів, які не живуть в цій країні

YouTube додасть рекламу в усі відео з 1 червня – навіть якщо вони не підключені до партнерської програми.
З 1 червня 2021 року починають діяти нові умови використання YouTube. У листопаді 2020 року вони набули чинності в США, передає vc.ru.
Зокрема, вступає в силу «право YouTube на монетизацію контенту». Сервіс тепер зможе вставляти рекламу в усі відео, опубліковані на платформі. Навіть на тих каналах, які не включені в партнерську програму.
Якщо автори отримують дохід на платформі, то платежі від YouTube будуть вважатися роялті та обкладатися податком, згідно з американським законодавством.
Податок буде вираховуватися від прибутку, отриманого від переглядів у США. Тому авторам потрібно буде надати податкову інформацію (ІПН, юрособа, комерційна назва) в AdSense. Якщо не відправити дані до 31 травня 2021 року, із доходу, згенерованого в усіх країнах, може утримуватися податок в 24%.
Також YouTube вирішив підкреслити в правилах, що на майданчику заборонено збирати дані, що дозволяють ідентифікувати особу користувача. В тому числі за допомогою функції розпізнавання облич.
Нові умови поширюються і на сервіс «YouTube дітям». Якщо дитина користується цим сервісом, батьки приймають правила від імені дитини.
Нагадаємо, YouTube виділив $100 млн на просування свого конкурента TikTok.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].