Tesla почала використовувати камери над дзеркалом заднього виду в салоні автомобілів Model 3 і Model Y для контролю водія, пише vc.ruз посиланням на The Verge.
Досі компанія контролювала водія за датчиками на кермі. Але власники машин часто доводять, що автопілот працює і без водія за кермом.
Видання звернуло увагу на твіт покупця Model Y, який отримав машину з новою функцією.
«Доставка пройшла дуже гладко. Оповіщення про виїзд зі смуги відключено, збільшена дистанція проходження, жорстке обмеження на 75, вимагає автоматичної яскравості або викидає з AP, камера в кабіні для спостереження за водієм ... поки що нічого несподіваного», – написав користувач.
Камера над дзеркалом може фіксувати, якщо водій відволікся від дороги при увімкеному автопілоті. У попередніх моделях Tesla увагу водія контролювали датчики крутного моменту на кермі. Якщо водій відволікся, автомобіль включав звукові і світлові попередження. Власник Model Y пояснив, що датчики на кермі все ще активні.
В інструкції Tesla не дає визначення «неуважність водія» і не пояснює, що відбувається, якщо камера фіксує порушення.
В Model S і Model X, випущених до 2021 року, немає камери в салоні. Але вона повинна бути в оновлених в січні версіях.
У 2020 році Tesla вперше активувала камеру в салоні при оновленні програмного забезпечення. Власників автомобілів просили добровільно дозволити робити фото та відео для «розробки функцій безпеки і покращень у майбутньому», пише Electrek.
Регулятори роками просили додати в Tesla більш ретельний моніторинг водіїв, зазначає The Verge. Ілон Маск же заявляв, що камера для спостереження за водіями неефективна.
Моніторинг водія за допомогою камери міг бути введений через смертельні аварії з увімкненим автопілотом Tesla. Також в інтернеті часто публікують ролики, де водії їдуть на задньому сидінні в Tesla з увімкненим автопілотом.
Нагадаємо, Маск пояснив, чому Tesla на автопілоті потрапила в аварію, в якій загинули двоє людей.