У автомобілях Tesla з’явилися камери для контролю водія при увімкненому автопілоті
Новий моніторинг швидше за все введено через кілька аварій Tesla при увімкненому автопілоті

Tesla почала використовувати камери над дзеркалом заднього виду в салоні автомобілів Model 3 і Model Y для контролю водія, пише vc.ruз посиланням на The Verge.
Досі компанія контролювала водія за датчиками на кермі. Але власники машин часто доводять, що автопілот працює і без водія за кермом.
Видання звернуло увагу на твіт покупця Model Y, який отримав машину з новою функцією.
«Доставка пройшла дуже гладко. Оповіщення про виїзд зі смуги відключено, збільшена дистанція проходження, жорстке обмеження на 75, вимагає автоматичної яскравості або викидає з AP, камера в кабіні для спостереження за водієм ... поки що нічого несподіваного», – написав користувач.
Камера над дзеркалом може фіксувати, якщо водій відволікся від дороги при увімкеному автопілоті. У попередніх моделях Tesla увагу водія контролювали датчики крутного моменту на кермі. Якщо водій відволікся, автомобіль включав звукові і світлові попередження. Власник Model Y пояснив, що датчики на кермі все ще активні.
В інструкції Tesla не дає визначення «неуважність водія» і не пояснює, що відбувається, якщо камера фіксує порушення.
В Model S і Model X, випущених до 2021 року, немає камери в салоні. Але вона повинна бути в оновлених в січні версіях.
У 2020 році Tesla вперше активувала камеру в салоні при оновленні програмного забезпечення. Власників автомобілів просили добровільно дозволити робити фото та відео для «розробки функцій безпеки і покращень у майбутньому», пише Electrek.
Регулятори роками просили додати в Tesla більш ретельний моніторинг водіїв, зазначає The Verge. Ілон Маск же заявляв, що камера для спостереження за водіями неефективна.
Моніторинг водія за допомогою камери міг бути введений через смертельні аварії з увімкненим автопілотом Tesla. Також в інтернеті часто публікують ролики, де водії їдуть на задньому сидінні в Tesla з увімкненим автопілотом.
Нагадаємо, Маск пояснив, чому Tesla на автопілоті потрапила в аварію, в якій загинули двоє людей.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].