З банерів з виставки «Леся Українка: 150 імен» пошили крафтові торбинки

«Епіцентр» та Re:ban дали друге життя виставковим банерам

«Епіцентр» в партнерстві з апсайклінговою компанією Re:ban виготовили колекцію сумок з банерів, які демонтували після виставки «Леся Українка: 150 імен». Про це повідомив «Центр КСВ» у своєму телеграм-каналі.

Кожна сумка є унікальною, оскільки для пошиття використані різні частини банерів. Основною метою проєкту було запобігати потраплянню демонтованих банерів, текстилю та тканин на смітник.

Соціальне підприємство RE:ban дає друге життя використаній банерній тканині, відшиваючи з неї стильні крафтові вироби: торбинки, чохли, шопери, косметички, пенали, обкладинки для документів. Банери працюють на організацію чи захід здебільшого кілька днів, після чого йдуть у відходи, які нині не можна безпечно утилізувати.

Гасло підприємства – «Відходи у доходи». Соціальна місія – зменшити навантаження на довкілля і популяризувати відповідальне споживання.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS