З банерів з виставки «Леся Українка: 150 імен» пошили крафтові торбинки
«Епіцентр» та Re:ban дали друге життя виставковим банерам

«Епіцентр» в партнерстві з апсайклінговою компанією Re:ban виготовили колекцію сумок з банерів, які демонтували після виставки «Леся Українка: 150 імен». Про це повідомив «Центр КСВ» у своєму телеграм-каналі.
Кожна сумка є унікальною, оскільки для пошиття використані різні частини банерів. Основною метою проєкту було запобігати потраплянню демонтованих банерів, текстилю та тканин на смітник.
Соціальне підприємство RE:ban дає друге життя використаній банерній тканині, відшиваючи з неї стильні крафтові вироби: торбинки, чохли, шопери, косметички, пенали, обкладинки для документів. Банери працюють на організацію чи захід здебільшого кілька днів, після чого йдуть у відходи, які нині не можна безпечно утилізувати.
Гасло підприємства – «Відходи у доходи». Соціальна місія – зменшити навантаження на довкілля і популяризувати відповідальне споживання.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].