McDonald's і KFC відмовляються від дешевих страв у США

Тепер у мережах не буде страв, дешевших за $5

фото DR

Американські ресторани швидкого харчування переорієнтують меню на користь більш дорогих комбо-обідів, повідомляє Reuters.

Лідери американського фастфуд-ринку – McDonald's і KFC – скорочують асортимент дешевих страв (які коштують менше $5) і змінюють меню на користь більш дорогих комбо-обідів.

Таким чином ресторани швидкого харчування мають намір компенсувати витрати на продукти харчування, що різко подорожчали на тлі відновлення економіки США. При цьому рентабельність найбільших американських мереж фастфуду під час пандемії збільшилася.

Основу меню ресторанів фастфуду складають сети з сендвіча, картоплі фрі та газованого напою, які коштують $5 і менше.

Незважаючи на те, що такі сети в першу чергу покликані залучати відвідувачів, в останні півтора року вони перестали бути вигідними для мереж громадського харчування.

Нагадаємо, британська влада заборонить рекламу фаст-фуду і шкідливої їжі в інтернеті.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS