McDonald's і KFC відмовляються від дешевих страв у США
Тепер у мережах не буде страв, дешевших за $5

Американські ресторани швидкого харчування переорієнтують меню на користь більш дорогих комбо-обідів, повідомляє Reuters.
Лідери американського фастфуд-ринку – McDonald's і KFC – скорочують асортимент дешевих страв (які коштують менше $5) і змінюють меню на користь більш дорогих комбо-обідів.
Таким чином ресторани швидкого харчування мають намір компенсувати витрати на продукти харчування, що різко подорожчали на тлі відновлення економіки США. При цьому рентабельність найбільших американських мереж фастфуду під час пандемії збільшилася.
Основу меню ресторанів фастфуду складають сети з сендвіча, картоплі фрі та газованого напою, які коштують $5 і менше.
Незважаючи на те, що такі сети в першу чергу покликані залучати відвідувачів, в останні півтора року вони перестали бути вигідними для мереж громадського харчування.
Нагадаємо, британська влада заборонить рекламу фаст-фуду і шкідливої їжі в інтернеті.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].