Згідно з новим дослідженням Міжнародної ради по чистому транспорту (The International Council on Clean Transportation), США відстають від Китаю і Європи в тому, що стосується виробництва та споживання електромобілів всередині країни.
Як повідомляє CNBC, згідно з дослідженням, в період з 2010 по 2020 рік у світі було вироблено понад 10 млн електромобілів. В кінці 2017 року автовиробники, що базуються в США, випустили 20% світових запасів. До 2020 року на частку американських автовиробників припадало лише 18% від загальної кількості електромобілів, вироблених з 2010 року, в той час, як частка виробництва в Китаї і Європі зросла.
Дослідники виявили, що з 2010 по 2020 рік Китай був найбільшим виробником електромобілів з географічної точки зору, на його частку припадало близько 44% вироблених електрокарів, при цьому за десятиліття було вироблено і продано близько 4,6 млн одиниць.
Європа випустила 25% світових електромобілів з 2010 по 2020 рік, за цей період було вироблено 2,6 млн і продано 3,2 млн одиниць, що зробило регіон чистим імпортером.
Тільки за минулий рік американські автовиробники виробили не менше 450 000 електромобілів, при цьому на частку Tesla довелося близько 85% цього обсягу. Щорічний експорт електромобілів з заводів в США в 2020 році перевищив 215 000 одиниць – більше, ніж в будь-якій країні.
Вищий попит за кордоном, ніж в США, змушує виробників електромобілів, таких як Tesla, відвантажувати і відкривати магазини за межами США. Компанії, як правило, продають свої електромобілі відносно недалеко від заводів, на яких вони збираються.
Цей попит за кордоном створює свого роду мережевий ефект. У дослідженні ICCT відзначається, що автовиробники вклали більше грошей і мають більш агресивні плани зі створення нових заводів і продажу більшої кількості моделей електромобілів за кордон, ніж в США.
Наприклад, очікується, що до 2025 року Volkswagen буде виробляти найбільшу кількість електромобілів, ґрунтуючись на заявлених планах і інвестиціях компанії на сьогодні, без заводів з виробництва електромобілів в США, але з декількома заводами по збірці електромобілів в Європі і Китаї.
У дослідженні наголошується, що в Європі автовиробники представили десятки нових електричних моделей і значно збільшили обсяг електрокарів, які вони виробляють або планують виробляти, в порівнянні з США в останні роки. Цей крок значною мірою спрямований на дотримання регіональних стандартів викидів транспортних засобів.
Нагадаємо: німецький автовиробник Volkswagen оголосив, що припинить продавати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в Європі до 2035 року.