США все більше відстають від Китаю і Європи по виробництву електрокарів
За останнє десятиліття найбільшим виробником електромобілів був Китай

Згідно з новим дослідженням Міжнародної ради по чистому транспорту (The International Council on Clean Transportation), США відстають від Китаю і Європи в тому, що стосується виробництва та споживання електромобілів всередині країни.
Як повідомляє CNBC, згідно з дослідженням, в період з 2010 по 2020 рік у світі було вироблено понад 10 млн електромобілів. В кінці 2017 року автовиробники, що базуються в США, випустили 20% світових запасів. До 2020 року на частку американських автовиробників припадало лише 18% від загальної кількості електромобілів, вироблених з 2010 року, в той час, як частка виробництва в Китаї і Європі зросла.
Дослідники виявили, що з 2010 по 2020 рік Китай був найбільшим виробником електромобілів з географічної точки зору, на його частку припадало близько 44% вироблених електрокарів, при цьому за десятиліття було вироблено і продано близько 4,6 млн одиниць.
Європа випустила 25% світових електромобілів з 2010 по 2020 рік, за цей період було вироблено 2,6 млн і продано 3,2 млн одиниць, що зробило регіон чистим імпортером.
Тільки за минулий рік американські автовиробники виробили не менше 450 000 електромобілів, при цьому на частку Tesla довелося близько 85% цього обсягу. Щорічний експорт електромобілів з заводів в США в 2020 році перевищив 215 000 одиниць – більше, ніж в будь-якій країні.
Вищий попит за кордоном, ніж в США, змушує виробників електромобілів, таких як Tesla, відвантажувати і відкривати магазини за межами США. Компанії, як правило, продають свої електромобілі відносно недалеко від заводів, на яких вони збираються.
Цей попит за кордоном створює свого роду мережевий ефект. У дослідженні ICCT відзначається, що автовиробники вклали більше грошей і мають більш агресивні плани зі створення нових заводів і продажу більшої кількості моделей електромобілів за кордон, ніж в США.
Наприклад, очікується, що до 2025 року Volkswagen буде виробляти найбільшу кількість електромобілів, ґрунтуючись на заявлених планах і інвестиціях компанії на сьогодні, без заводів з виробництва електромобілів в США, але з декількома заводами по збірці електромобілів в Європі і Китаї.
У дослідженні наголошується, що в Європі автовиробники представили десятки нових електричних моделей і значно збільшили обсяг електрокарів, які вони виробляють або планують виробляти, в порівнянні з США в останні роки. Цей крок значною мірою спрямований на дотримання регіональних стандартів викидів транспортних засобів.
Нагадаємо: німецький автовиробник Volkswagen оголосив, що припинить продавати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в Європі до 2035 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].