Facebook тестує радикальні зміни в Instagram, щоб зробити його більш схожим на TikTok

Глава Instagram наголосив, що соцмережа «більше не додаток для обміну фотографіями»

фото pixabay.com

Глава Instagram Адам Моссера оголосив, що соціальна мережа планує почати показувати користувачам рекомендовані відео в повноекранному режимі у своїх стрічках.

Як повідомляє CNBC, за його словами, сюди входитимуть відео, які Instagram рекомендує користувачам, в тому числі з акаунтів, на які вони ще не підписані. Користувачі почнуть спостерігати за експериментами соцмережі з цим змінами вже в найближчі місяці.

«Ми більше не додаток для обміну фотографіями», – наголосив Моссера.

Цей крок є різким зрушенням для Instagram, який досі був в першу чергу застосунком, в якому користувачі могли бачити квадратні світлини своїх друзів і акаунтів, на які вони підписані. Зміни в поданні контенту приведуть Instagram до більш прямої конкуренції з китайським TikTok.

За словами Моссера, до змін Instagram підштовхнули саме TikTok, а також YouTube

Як відомо, Instagram вже зробив конкуренцію TikTok своїм пріоритетом, запустивши Reels в серпні 2020 року. Reels – це функція короткого відео, яка дозволяє користувачам Instagram створювати контент з накладеним звуком і ефектами доповненої реальності, так само як вони вже можуть це зробити в TikTok.

Нагадаємо: раніше цього року Facebook оголосила про запуск полегшеної версії Instagram під назвою Lite. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS