Facebook тестує радикальні зміни в Instagram, щоб зробити його більш схожим на TikTok
Глава Instagram наголосив, що соцмережа «більше не додаток для обміну фотографіями»

Глава Instagram Адам Моссера оголосив, що соціальна мережа планує почати показувати користувачам рекомендовані відео в повноекранному режимі у своїх стрічках.
Як повідомляє CNBC, за його словами, сюди входитимуть відео, які Instagram рекомендує користувачам, в тому числі з акаунтів, на які вони ще не підписані. Користувачі почнуть спостерігати за експериментами соцмережі з цим змінами вже в найближчі місяці.
«Ми більше не додаток для обміну фотографіями», – наголосив Моссера.
Цей крок є різким зрушенням для Instagram, який досі був в першу чергу застосунком, в якому користувачі могли бачити квадратні світлини своїх друзів і акаунтів, на які вони підписані. Зміни в поданні контенту приведуть Instagram до більш прямої конкуренції з китайським TikTok.
За словами Моссера, до змін Instagram підштовхнули саме TikTok, а також YouTube
Як відомо, Instagram вже зробив конкуренцію TikTok своїм пріоритетом, запустивши Reels в серпні 2020 року. Reels – це функція короткого відео, яка дозволяє користувачам Instagram створювати контент з накладеним звуком і ефектами доповненої реальності, так само як вони вже можуть це зробити в TikTok.
Нагадаємо: раніше цього року Facebook оголосила про запуск полегшеної версії Instagram під назвою Lite.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].