Facebook тестує радикальні зміни в Instagram, щоб зробити його більш схожим на TikTok

Facebook тестує радикальні зміни в Instagram, щоб зробити його більш схожим на TikTok

Глава Instagram наголосив, що соцмережа «більше не додаток для обміну фотографіями»

Facebook тестує радикальні зміни в Instagram, щоб зробити його більш схожим на TikTok
фото pixabay.com

Глава Instagram Адам Моссера оголосив, що соціальна мережа планує почати показувати користувачам рекомендовані відео в повноекранному режимі у своїх стрічках.

Як повідомляє CNBC, за його словами, сюди входитимуть відео, які Instagram рекомендує користувачам, в тому числі з акаунтів, на які вони ще не підписані. Користувачі почнуть спостерігати за експериментами соцмережі з цим змінами вже в найближчі місяці.

«Ми більше не додаток для обміну фотографіями», – наголосив Моссера.

Цей крок є різким зрушенням для Instagram, який досі був в першу чергу застосунком, в якому користувачі могли бачити квадратні світлини своїх друзів і акаунтів, на які вони підписані. Зміни в поданні контенту приведуть Instagram до більш прямої конкуренції з китайським TikTok.

За словами Моссера, до змін Instagram підштовхнули саме TikTok, а також YouTube

Як відомо, Instagram вже зробив конкуренцію TikTok своїм пріоритетом, запустивши Reels в серпні 2020 року. Reels – це функція короткого відео, яка дозволяє користувачам Instagram створювати контент з накладеним звуком і ефектами доповненої реальності, так само як вони вже можуть це зробити в TikTok.

Нагадаємо: раніше цього року Facebook оголосила про запуск полегшеної версії Instagram під назвою Lite. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло