Американська мережа універмагів класу люкс Nordstrom оголосила про придбання міноритарних пакетів акцій чотирьох модних брендів, що належать британському онлайн-дому моди Asos. Як пише CNBC, бренди Topshop, Topman, Miss Selfridge і HIIT орієнтовані на молодих споживачів у віці до 20 років. Фінансові умови угоди не розголошуються.
Президент і головний виконавчий директор Nordstrom Піт Нордстром сказав, що бачить у співпраці спосіб змінити бізнес-модель компанії, працюючи з роздрібним продавцем. Він також сподівається на створення можливостей для майбутнього стратегічного партнерства в майбутньому.
Хоча Asos збереже оперативний і творчий контроль над брендами, Nordstrom матиме ексклюзивні права на роздрібну торгівлю на Topshop і Topman в Північній Америці.
Універмаг є ексклюзивним дистриб'ютором Topshop і Topman в США з 2012 року. Тепер Nordstrom буде єдиним фізичним магазином цих брендів у всьому світі.
Компанії додали, що з цієї осені клієнти також зможуть отримувати свої онлайн-замовлення від Asos у всіх точках Nordstrom і Nordstrom Rack.
Нагадаємо: у лютому Asos придбала Topshop, Topman, Miss Selfridge і HIIT. Бренди надійшли в продаж після того, як в кінці минулого року британський рітейлер Arcadia Group подав заяву про захист від банкрутства.