Американська мережа Nordstrom купила частки в чотирьох брендах Asos

Всі чотири бренди орієнтовані на молодих споживачів

Американська мережа Nordstrom купила частки в чотирьох брендах Asos
фото: www.flickr.com/photos/jeepersmedia/15697362994

Американська мережа універмагів класу люкс Nordstrom оголосила про придбання міноритарних пакетів акцій чотирьох модних брендів, що належать британському онлайн-дому моди Asos. Як пише CNBC, бренди Topshop, Topman, Miss Selfridge і HIIT орієнтовані на молодих споживачів у віці до 20 років. Фінансові умови угоди не розголошуються.

Президент і головний виконавчий директор Nordstrom Піт Нордстром сказав, що бачить у співпраці спосіб змінити бізнес-модель компанії, працюючи з роздрібним продавцем. Він також сподівається на створення можливостей для майбутнього стратегічного партнерства в майбутньому.

Хоча Asos збереже оперативний і творчий контроль над брендами, Nordstrom матиме ексклюзивні права на роздрібну торгівлю на Topshop і Topman в Північній Америці.

Універмаг є ексклюзивним дистриб'ютором Topshop і Topman в США з 2012 року. Тепер Nordstrom буде єдиним фізичним магазином цих брендів у всьому світі.

Компанії додали, що з цієї осені клієнти також зможуть отримувати свої онлайн-замовлення від Asos у всіх точках Nordstrom і Nordstrom Rack.

Нагадаємо: у лютому Asos придбала Topshop, Topman, Miss Selfridge і HIIT. Бренди надійшли в продаж після того, як в кінці минулого року британський рітейлер Arcadia Group подав заяву про захист від банкрутства.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS