Американська мережа Nordstrom купила частки в чотирьох брендах Asos
Всі чотири бренди орієнтовані на молодих споживачів

Американська мережа універмагів класу люкс Nordstrom оголосила про придбання міноритарних пакетів акцій чотирьох модних брендів, що належать британському онлайн-дому моди Asos. Як пише CNBC, бренди Topshop, Topman, Miss Selfridge і HIIT орієнтовані на молодих споживачів у віці до 20 років. Фінансові умови угоди не розголошуються.
Президент і головний виконавчий директор Nordstrom Піт Нордстром сказав, що бачить у співпраці спосіб змінити бізнес-модель компанії, працюючи з роздрібним продавцем. Він також сподівається на створення можливостей для майбутнього стратегічного партнерства в майбутньому.
Хоча Asos збереже оперативний і творчий контроль над брендами, Nordstrom матиме ексклюзивні права на роздрібну торгівлю на Topshop і Topman в Північній Америці.
Універмаг є ексклюзивним дистриб'ютором Topshop і Topman в США з 2012 року. Тепер Nordstrom буде єдиним фізичним магазином цих брендів у всьому світі.
Компанії додали, що з цієї осені клієнти також зможуть отримувати свої онлайн-замовлення від Asos у всіх точках Nordstrom і Nordstrom Rack.
Нагадаємо: у лютому Asos придбала Topshop, Topman, Miss Selfridge і HIIT. Бренди надійшли в продаж після того, як в кінці минулого року британський рітейлер Arcadia Group подав заяву про захист від банкрутства.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].