Виручка PepsiCo від продажів досягла 10-річного максимуму

Цьому посприяло повторне відкриття ресторанів

фото www.flickr.com/photos/57621754@N08/51272079352

Американський виробник безалкогольних напоїв та харчових продуктів PepsiCo оголосила про найшвидше зростання виручки від продажів принаймні за десять років. Як повідомляє Bloomberg, компанія підвищила свої прогнози з огляду на спраглих споживачів, які повертаються в ресторани, бари і стадіони.

Виручка від продажів у ІІ кварталі зросла на 13% в органічному вираженні, без урахування придбань і змін валютних курсів, до $19,2 млрд. Аналітики очікували в середньому $17,9 млрд.

PepsiCo повідомила про зростання виручки на 6,8%, попри невизначеність навколо COVID.

Акції PepsiCo виросли на 1,2% на торгах в Нью-Йорку.

Прибуток PepsiCo за квартал виріс до $1,72 на акцію. Компанія підвищила прогноз зростання основного прибутку на акцію на весь рік до 11% при незмінному обмінному курсі.

За словами експертів, продуктивність ще не повернулася до рівня, що передував пандемії.

Компанія заявила, що продовжить нинішні зусилля з реструктуризації до 2026 року, зосередивши увагу на поліпшенні промислового виробництва і оптимізації ланцюжків постачань. Програма вимагає витрат в розмірі $3,15 млрд у порівнянні з попередньою оцінкою в $2,5 млрд.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS