Американський виробник безалкогольних напоїв та харчових продуктів PepsiCo оголосила про найшвидше зростання виручки від продажів принаймні за десять років. Як повідомляє Bloomberg, компанія підвищила свої прогнози з огляду на спраглих споживачів, які повертаються в ресторани, бари і стадіони.
Виручка від продажів у ІІ кварталі зросла на 13% в органічному вираженні, без урахування придбань і змін валютних курсів, до $19,2 млрд. Аналітики очікували в середньому $17,9 млрд.
PepsiCo повідомила про зростання виручки на 6,8%, попри невизначеність навколо COVID.
Акції PepsiCo виросли на 1,2% на торгах в Нью-Йорку.
Прибуток PepsiCo за квартал виріс до $1,72 на акцію. Компанія підвищила прогноз зростання основного прибутку на акцію на весь рік до 11% при незмінному обмінному курсі.
За словами експертів, продуктивність ще не повернулася до рівня, що передував пандемії.
Компанія заявила, що продовжить нинішні зусилля з реструктуризації до 2026 року, зосередивши увагу на поліпшенні промислового виробництва і оптимізації ланцюжків постачань. Програма вимагає витрат в розмірі $3,15 млрд у порівнянні з попередньою оцінкою в $2,5 млрд.