Mastercard випустила звіт про корпоративну стійкість за 2020 рік, в якому говориться, що компанія відреагувала на виклики минулого року за допомогою інновацій та надійного партнерства. А також про те як компанія виконує свою місію з побудови більш інклюзивного та сталого світу з цифровою економікою, яка працює для всіх і всюди.
«Цей безпрецедентний рік підтвердив, наскільки важливо для нас допомагати нужденним сьогодні й продовжувати будувати більш інклюзивний і стійкий мир, – сказав Майкл Мібах, генеральний директор Mastercard. – Для нас стійкість означає забезпечення всім рівних можливостей для зростання і процвітання в гармонії з планетою. Звіт за цей рік є відображенням всього, що ми досягли, і знаменує собою важливий момент, щоб поділитися прогресом, якого ми продовжуємо разом домагатися».
У звіті, зокрема, йдеться про те, що Mastercard взяв на себе п'ятирічні зобов'язання надати малим підприємствам фінансові інструменти, технології, продукти, фінансування та аналітичні дані, необхідні для боротьби з пандемією, на загальну суму 250 млн дол. Ще 500 млн доларів протягом п'яти років будуть спрямовані на розв'язання проблем чорношкірих в США.
Торік Mastercard досяг мети охопити фінансово 500 мільйонів осіб, до 2025 року ця мета збільшена до 1 мільярда осіб, 50 мільйонів мікро- та малого бізнесу з акцентом на 25 мільйонів жінок-підприємців. Також була досягнута мета працевлаштування 1 млн дівчат в рамках програми Girls4Tech, заснованої на STEM. Ця мета розширена до 5 млн до 2025 року.
Запущено понад 100 державних програм допомоги у відповідь на COVID-19, щоб допомогти інклюзивному відновленню в усьому світі.
Торік в KPI керівників були включені цілі й пріоритети ESG, включаючи вуглецеву нейтральність, гендерну рівність в оплаті праці та фінансову доступність.
Було випущено облігацій на 600 млн доларів для підтримки скорочення викидів вуглецю, підтримки екологічного вибору для клієнтів і стимулювання інклюзивного зростання.
З більш ніж 60 партнерами створена коаліція Priceless Planet Coalition з метою відновити 100 мільйонів дерев за п'ять років.
Mastercard випустило понад 10 млн банківських карт, виготовлених з екологічно чистих матеріалів.