Mastercard заявила про виконання цілей сталого розвитку у 2020 році
І озвучила нові амбітні плани до 2025 року

Mastercard випустила звіт про корпоративну стійкість за 2020 рік, в якому говориться, що компанія відреагувала на виклики минулого року за допомогою інновацій та надійного партнерства. А також про те як компанія виконує свою місію з побудови більш інклюзивного та сталого світу з цифровою економікою, яка працює для всіх і всюди.
«Цей безпрецедентний рік підтвердив, наскільки важливо для нас допомагати нужденним сьогодні й продовжувати будувати більш інклюзивний і стійкий мир, – сказав Майкл Мібах, генеральний директор Mastercard. – Для нас стійкість означає забезпечення всім рівних можливостей для зростання і процвітання в гармонії з планетою. Звіт за цей рік є відображенням всього, що ми досягли, і знаменує собою важливий момент, щоб поділитися прогресом, якого ми продовжуємо разом домагатися».
У звіті, зокрема, йдеться про те, що Mastercard взяв на себе п'ятирічні зобов'язання надати малим підприємствам фінансові інструменти, технології, продукти, фінансування та аналітичні дані, необхідні для боротьби з пандемією, на загальну суму 250 млн дол. Ще 500 млн доларів протягом п'яти років будуть спрямовані на розв'язання проблем чорношкірих в США.
Торік Mastercard досяг мети охопити фінансово 500 мільйонів осіб, до 2025 року ця мета збільшена до 1 мільярда осіб, 50 мільйонів мікро- та малого бізнесу з акцентом на 25 мільйонів жінок-підприємців. Також була досягнута мета працевлаштування 1 млн дівчат в рамках програми Girls4Tech, заснованої на STEM. Ця мета розширена до 5 млн до 2025 року.
Запущено понад 100 державних програм допомоги у відповідь на COVID-19, щоб допомогти інклюзивному відновленню в усьому світі.
Торік в KPI керівників були включені цілі й пріоритети ESG, включаючи вуглецеву нейтральність, гендерну рівність в оплаті праці та фінансову доступність.
Було випущено облігацій на 600 млн доларів для підтримки скорочення викидів вуглецю, підтримки екологічного вибору для клієнтів і стимулювання інклюзивного зростання.
З більш ніж 60 партнерами створена коаліція Priceless Planet Coalition з метою відновити 100 мільйонів дерев за п'ять років.
Mastercard випустило понад 10 млн банківських карт, виготовлених з екологічно чистих матеріалів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].