Все більше японських брендів виступають проти участі своїх керівників у церемонії відкриття літніх Олімпійських ігор в Токіо, яка відбудеться в п'ятницю, 23 липня. Зростають побоювання, що участь в церемонії в умовах пандемії створить їм тільки негативний імідж, пише The Bell.
Топ-менеджери трьох найбільших компаній Японії в сфері IT і телекомунікації вирішили пропустити одну з головних спортивних подій, оскільки вона пройде без глядачів, повідомляє Bloomberg із посиланням на представників компаній. Це Nippon Telegraph & Telephone (NTT), Fujitsu Limited і NEC.
Напередодні від Олімпіади відхрестився її генеральний (з 2015 року) спонсор – Toyota Motor. Крім відмови глави корпорації Акіо Тойода від присутності на церемонії відкриття, найбільший в Японії автовиробник не транслюватиме телевізійну рекламу на тему Олімпіади, щоб не нашкодити своєму іміджу.
У список керівників компаній, які відмовилися від Олімпіади, також увійшли японський виробник і дистриб'ютор молочних і кондитерських виробів Meiji Holdings, пивоварна компанія Asahi Group Holdings і японська страхова компанія Nippon Life Insurance.
Японська влада і олімпійські чиновники стверджують, що Токіо зможе безпечно провести змагання. Тим часом, кількість нових випадків захворювання коронавірусом серед учасників зростає – менш ніж за тиждень до Олімпіади інфекцію виявили у трьох спортсменів.
Ідея провести Ігри в пандемію не користується популярністю серед японців. Для оцінки можливого збитку від спонсорування Олімпіади бренди наймали консультантів з маркетингу, писала FT. Загальний висновок – маркетингових цілей досягнути не вдасться.
Загальні витрати Японії на проведення Олімпіади в Токіо склали $15,4 млрд. На створення безпечної зони додатково витратили $900 млн. Ігри пройдуть з 23 липня по 8 серпня.
Церемонію відкриття відвідає імператор Японії Нарухіто, але його дружина імператриця Масако – ні.
Як повідомлялося, Японія введе режим надзвичайного стану через коронавірус у Токіо на час Олімпіади.