«Не користується популярністю»: Toyota відмовилася від пов'язаної з Олімпіадою реклами

«Не користується популярністю»: Toyota відмовилася від пов'язаної з Олімпіадою реклами

Бізнес остерігається, що Олімпіада може стати токсичною для їх брендів

«Не користується популярністю»: Toyota відмовилася від пов'язаної з Олімпіадою реклами
фото Pixaby

Toyota не буде показувати рекламу, пов'язану з Олімпійськими іграми, які пройдуть цього літа в Токіо. Про це написала японська газета Yomiuri Shinbun з посиланням на заяву директора з комунікацій Юна Нагата. Toyota входить в число «топ-спонсорів» турніру, зазначила газета, на яку посилається Forbes.

«Олімпіада стає подією, яка не отримала розуміння громадськості», – наводить Yomiuri цитату топ-менеджера компанії. Згідно з інформацією газети, офіційні особи Toyota, включаючи президента Акіо Тойоду, планують пропустити церемонію відкриття ігор, яка повинна пройти 23 липня. Однак Toyota як спонсор надасть для потреб Ігор 3340 автомобілів, додала газета.

Ідея проведення Олімпіади під час пандемії не користується популярністю серед японців.

Наприкінці травня партнер змагань газета Asahi в редакційній колонці закликала скасувати Ігри. Журналісти вказали на ризики збільшення захворюваності COVID-19 і завезення нових штамів коронавірусу, притому що вакцинація на той момент була доступна тільки літнім людям.

У липні влада продовжила режим надзвичайної ситуації в Токіо на час Олімпіади. Японія відмовилася пускати іноземних уболівальників. 8 липня було вирішено, що на стадіони не пустять і місцевих: змагання пройдуть без глядачів.

Через відсутність популярності Ігор всередині Японії великі місцеві компанії, які спонсорують Олімпіаду, наймали консультантів для оцінки можливого збитку їхньому іміджу від зв'язку з Іграми, писала в червні Financial Times. За її інформацією, бізнес боявся, що Олімпіада може стати токсичною для їх брендів. У зв'язку з цим компанії готували одразу по дві рекламні кампанії – зі згадуванням Олімпіади і практично без посилань на неї.

Джерело FT зазначало, що спонсори сумніваються, що зможуть досягти тієї маркетингової вигоди, на яку спочатку розраховували. Співрозмовники FT зазначали, що спонсори сумарно заплатили понад $3 млрд за підтримку Ігор.

Як стало відомо, Японія введе режим надзвичайного стану через коронавірус у Токіо на час Олімпіади.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло