Коштує менше долара: Spotify тестує дешевшу версію підписки, реклама в ній залишиться

Пізніше ціна може вирости

фото www.flickr.com/photos/laughingsquid/6595677465

Інтернет-сервіс потокового аудіо Spotify запустила недорогу версію підписки, яка поєднує в собі елементи існуючих безкоштовних і преміальних рівнів. Як пише The Verge, підписка Spotify Plus не передбачає зникнення реклами, однак знімає інші обмеження.

Так, «лоукост» підписка прибирає обмеження на кількість треків на пристроях, які пропускаються за годину; неможливість прослуховувати конкретні треки в плейлістах та інші.

Джерела видання повідомили, що підписка коштує $0,99 на місяць (удесятеро дешевше, ніж звичайна преміальна підписка). Вони не виключають, що ціна згодом може змінитись.

«Ми завжди працюємо над поліпшенням можливостей Spotify і регулярно проводимо тести, щоб потім приймати рішення, – сказав представник компанії. – Наразі ми тестуємо плану підписки з рекламною підтримкою для обмеженого числа користувачів».

Між тим у Spotify попередили, що немає ніяких гарантій, що нова підписка буде запущена в її нинішньому вигляді або взагалі запущена.

Нагадаємо: днями стало відомо, що дешевшу версію підписки тестує також і YouTube. Однак Premium Lite, на відміну від того, що пропонує Spotify, дозволить дивитися відео без реклами.  

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS