Коштує менше долара: Spotify тестує дешевшу версію підписки, реклама в ній залишиться
Пізніше ціна може вирости

Інтернет-сервіс потокового аудіо Spotify запустила недорогу версію підписки, яка поєднує в собі елементи існуючих безкоштовних і преміальних рівнів. Як пише The Verge, підписка Spotify Plus не передбачає зникнення реклами, однак знімає інші обмеження.
Так, «лоукост» підписка прибирає обмеження на кількість треків на пристроях, які пропускаються за годину; неможливість прослуховувати конкретні треки в плейлістах та інші.
Джерела видання повідомили, що підписка коштує $0,99 на місяць (удесятеро дешевше, ніж звичайна преміальна підписка). Вони не виключають, що ціна згодом може змінитись.
«Ми завжди працюємо над поліпшенням можливостей Spotify і регулярно проводимо тести, щоб потім приймати рішення, – сказав представник компанії. – Наразі ми тестуємо плану підписки з рекламною підтримкою для обмеженого числа користувачів».
Між тим у Spotify попередили, що немає ніяких гарантій, що нова підписка буде запущена в її нинішньому вигляді або взагалі запущена.
Нагадаємо: днями стало відомо, що дешевшу версію підписки тестує також і YouTube. Однак Premium Lite, на відміну від того, що пропонує Spotify, дозволить дивитися відео без реклами.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].