Квартальна виручка онлайн-туристичного агентства Booking Holdings збільшилася більш ніж утричі. Як пише Reuters, результати зумовлені високим попитом в Європі і США.
Ціна акцій компанії, що впала з початку року на 6%, зросла майже на 4% на тлі новин. Booking також повідомив про нижчі скориговані квартальні збитки через вакцинацію і ослаблення обмежень на поїздки.
Туристична індустрія відновляється швидшими темпами, ніж прогнозувалось. Одна на заваді цього може стати дельта-штам коронавірусу. Сполучені Штати вирішили зберегти свої нинішні обмеження на поїздки, хоча авіакомпанії витратили місяці на лобіювання.
Найслабкіше відновлення Booking зафіксувала в Азії, де рівень вакцинації низький, а захворюваність висока.
У ІІ кварталі кількість ночівель збільшилася на 59% в порівнянні з попереднім кварталом, чому сприяв високий попит в Європі і США. Скоригований чистий збиток скоротився до $105 млн з $443 млн роком раніше. Операційні витрати зросли майже вдвічі. За даними Refinitiv, виручка збільшилася до $2,16 млрд, перевищивши очікування Волл-стріт.
Більше про те, як пандемія змінила ставлення до подорожей читайте в матеріалі Mind «Туризм майбутнього: виклики чи можливості».