Відродження туризму потроїло виручку Booking.com

Відродження туризму потроїло виручку Booking.com

Попит відновився у США та Європі, Азія – відстає

Відродження туризму потроїло виручку Booking.com
фото www.flickr.com/photos/dominikabarwik/7800583036

Квартальна виручка онлайн-туристичного агентства Booking Holdings збільшилася більш ніж утричі. Як пише Reuters, результати зумовлені високим попитом в Європі і США.

Ціна акцій компанії, що впала з початку року на 6%, зросла майже на 4% на тлі новин. Booking також повідомив про нижчі скориговані квартальні збитки через вакцинацію і ослаблення обмежень на поїздки.

Туристична індустрія відновляється швидшими темпами, ніж прогнозувалось. Одна на заваді цього може стати дельта-штам коронавірусу. Сполучені Штати вирішили зберегти свої нинішні обмеження на поїздки, хоча авіакомпанії витратили місяці на лобіювання.

Найслабкіше відновлення Booking зафіксувала в Азії, де рівень вакцинації низький, а захворюваність висока.

У ІІ кварталі кількість ночівель збільшилася на 59% в порівнянні з попереднім кварталом, чому сприяв високий попит в Європі і США. Скоригований чистий збиток скоротився до $105 млн з $443 млн роком раніше. Операційні витрати зросли майже вдвічі. За даними Refinitiv, виручка збільшилася до $2,16 млрд, перевищивши очікування Волл-стріт.

Більше про те, як пандемія змінила ставлення до подорожей читайте в матеріалі Mind «Туризм майбутнього: виклики чи можливості».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло