Відродження туризму потроїло виручку Booking.com
Попит відновився у США та Європі, Азія – відстає

Квартальна виручка онлайн-туристичного агентства Booking Holdings збільшилася більш ніж утричі. Як пише Reuters, результати зумовлені високим попитом в Європі і США.
Ціна акцій компанії, що впала з початку року на 6%, зросла майже на 4% на тлі новин. Booking також повідомив про нижчі скориговані квартальні збитки через вакцинацію і ослаблення обмежень на поїздки.
Туристична індустрія відновляється швидшими темпами, ніж прогнозувалось. Одна на заваді цього може стати дельта-штам коронавірусу. Сполучені Штати вирішили зберегти свої нинішні обмеження на поїздки, хоча авіакомпанії витратили місяці на лобіювання.
Найслабкіше відновлення Booking зафіксувала в Азії, де рівень вакцинації низький, а захворюваність висока.
У ІІ кварталі кількість ночівель збільшилася на 59% в порівнянні з попереднім кварталом, чому сприяв високий попит в Європі і США. Скоригований чистий збиток скоротився до $105 млн з $443 млн роком раніше. Операційні витрати зросли майже вдвічі. За даними Refinitiv, виручка збільшилася до $2,16 млрд, перевищивши очікування Волл-стріт.
Більше про те, як пандемія змінила ставлення до подорожей читайте в матеріалі Mind «Туризм майбутнього: виклики чи можливості».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].