На китайській верфі Jiangnan Shipyard спустили на воду гібридний автомобілевоз PCTC для європейського логістичного оператора European Car Carriers (UECC), передає портал SeaNews.
Це друге судно з серії гібридних автомобілевозів, замовлених UECC. Як повідомили SeaNews в компанії, здача його в експлуатацію планується в першій половині 2022 року, разом з третім автомобілевозом.
«Цей автомобілевоз спущено на воду через близько року після початку різання металу. І верф, і судновласник подолали проблеми з персоналом та логістикою, викликані пандемією, щоб укластися в графік поставки», – відзначають в UECC.
Автомобілевоз буде обладнаний системою Battery Hybrid LNG Solution і зможе працювати як на СПГ, так і з використанням акумуляторної установки.
Завдяки цьому в UECC розраховують не тільки виконати, але і перевиконати план щодо зниження викидів вуглекислого газу на 40% до 2030 року.
«Програма UECC, як і раніше, реалізується за графіком, незважаючи на значні логістичні труднощі через обмеження, пов'язані з пандемією. Ця ситуація призвела до труднощів із закупівлею обладнання у постачальників і вдарила по трудових ресурсах для будівництва, – розповіли в компанії. – Нові судна були законтрактовані в 2019 році, незадовго до пандемії. Головною проблемою було залучення інженерів у Китаї. Ми були змушені були набрати тимчасову команду виключно з громадян Китаю, оскільки рейси в країну були скасовані».
У квітні цього року UECC прийняв в експлуатацію свій перший гібридний автомобілевоз. Довжина судна становить 196 м, ширина – 28 м, місткість – 3600 одиниць, кількість палуб – 10. Автомобілевоз обладнаний системою Battery Hybrid LNG Solution і може працювати як на СПГ, так і на акумуляторах.
Нагадаємо, в Гамбурзі представлятьконцепцію Hyperloop для портових вантажів. Система зможе надійно, ефективно і безпечно переміщати до 2800 контейнерів на день.