У Китаї спустили на воду другий гібридний автомобілевоз на замовлення європейської компанії

У Китаї спустили на воду другий гібридний автомобілевоз на замовлення європейської компанії

Він може працювати як на СПГ, так і на акумуляторах

У Китаї спустили на воду другий гібридний автомобілевоз на замовлення європейської компанії
фото DR

На китайській верфі Jiangnan Shipyard спустили на воду гібридний автомобілевоз PCTC для європейського логістичного оператора European Car Carriers (UECC), передає портал SeaNews.

Це друге судно з серії гібридних автомобілевозів, замовлених UECC. Як повідомили SeaNews в компанії, здача його в експлуатацію планується в першій половині 2022 року, разом з третім автомобілевозом.

«Цей автомобілевоз спущено на воду через близько року після початку різання металу. І верф, і судновласник подолали проблеми з персоналом та логістикою, викликані пандемією, щоб укластися в графік поставки», – відзначають в UECC.

Автомобілевоз буде обладнаний системою Battery Hybrid LNG Solution і зможе працювати як на СПГ, так і з використанням акумуляторної установки.

Завдяки цьому в UECC розраховують не тільки виконати, але і перевиконати план щодо зниження викидів вуглекислого газу на 40% до 2030 року.

«Програма UECC, як і раніше, реалізується за графіком, незважаючи на значні логістичні труднощі через обмеження, пов'язані з пандемією. Ця ситуація призвела до труднощів із закупівлею обладнання у постачальників і вдарила по трудових ресурсах для будівництва, – розповіли в компанії. – Нові судна були законтрактовані в 2019 році, незадовго до пандемії. Головною проблемою було залучення інженерів у Китаї. Ми були змушені були набрати тимчасову команду виключно з громадян Китаю, оскільки рейси в країну були скасовані».

У квітні цього року UECC прийняв в експлуатацію свій перший гібридний автомобілевоз. Довжина судна становить 196 м, ширина – 28 м, місткість – 3600 одиниць, кількість палуб – 10. Автомобілевоз обладнаний системою Battery Hybrid LNG Solution і може працювати як на СПГ, так і на акумуляторах.

Нагадаємо, в Гамбурзі представлятьконцепцію Hyperloop для портових вантажів. Система зможе надійно, ефективно і безпечно переміщати до 2800 контейнерів на день.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло