Facebook опублікувала свій перший звіт про контент, який переглядають найчастіше. Подібні звіти тепер будуть виходити щокварталу – спочатку вони охоплюватимуть США, потім інші країни, пише vc.ru.
У соцмережі розповіли, що найкраще читають пости без доданих в них посилань, а більше половини найпопулярнішого контенту припадає на публікації друзів або тих, на кого підписаний користувач.
У звіт увійшли перегляди публічного контенту в стрічці новин, включаючи рекомендований контент, з 1 квітня по 30 червня 2021 року в США. У нього не входить реклама і контент в інших розділах.
Згідно з дослідженням, 57% переглянутих публікацій належать друзям користувача або людям, на яких він підписаний. 19,3% – контент із груп, 14,3% – сторінки, що сподобалися.
Більша частина – 87,1% – контенту з найбільшою кількістю переглядів не містить зовнішніх посилань.
Частки переглянутого контенту в стрічці новин
На публікації з посиланнями припадає 12,9% контенту: з них 2,3% – на сторінки друзів і тих, на кого підписаний користувач, 6,6% – на групи.
Також соцмережа представила топ-20 посилань, які зустрічалися в переглянутих публікаціях найчастіше – на них припало 0,1% від переглядів.
Найпопулярніше посилання – на сайт Player Alumni Resources, її подивилися 87,2 млн осіб. На другому місці магазин, який продає масло канабісу – 72,1 млн переглядів. На третьому звіт UNICEF про ситуацію з Covid-19 в Індії з 62,7 млн переглядів.
Як повідомлялося, Facebook запустила безкоштовний додаток для корпоративної роботи у віртуальній реальності.