У Facebook розповіли, які пости користуються найбільшою популярністю
Соцмережа тепер буде публікувати звіт про популярність контенту щокварталу

Facebook опублікувала свій перший звіт про контент, який переглядають найчастіше. Подібні звіти тепер будуть виходити щокварталу – спочатку вони охоплюватимуть США, потім інші країни, пише vc.ru.
У соцмережі розповіли, що найкраще читають пости без доданих в них посилань, а більше половини найпопулярнішого контенту припадає на публікації друзів або тих, на кого підписаний користувач.
У звіт увійшли перегляди публічного контенту в стрічці новин, включаючи рекомендований контент, з 1 квітня по 30 червня 2021 року в США. У нього не входить реклама і контент в інших розділах.
Згідно з дослідженням, 57% переглянутих публікацій належать друзям користувача або людям, на яких він підписаний. 19,3% – контент із груп, 14,3% – сторінки, що сподобалися.
Більша частина – 87,1% – контенту з найбільшою кількістю переглядів не містить зовнішніх посилань.
Частки переглянутого контенту в стрічці новин
На публікації з посиланнями припадає 12,9% контенту: з них 2,3% – на сторінки друзів і тих, на кого підписаний користувач, 6,6% – на групи.
Також соцмережа представила топ-20 посилань, які зустрічалися в переглянутих публікаціях найчастіше – на них припало 0,1% від переглядів.
Найпопулярніше посилання – на сайт Player Alumni Resources, її подивилися 87,2 млн осіб. На другому місці магазин, який продає масло канабісу – 72,1 млн переглядів. На третьому звіт UNICEF про ситуацію з Covid-19 в Індії з 62,7 млн переглядів.
Як повідомлялося, Facebook запустила безкоштовний додаток для корпоративної роботи у віртуальній реальності.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].