Виробник мила Gelo відкрив дітям доступ до гаджетів батьків

Діти будуть змушуватимуть батьків відмовитися від одноразового пластику

фото: Markus Spiske/Pexels

Стартап екологічно чистого мила Gelo запустив кампанію проти одноразового пластику: він дає дітям можливість стежити за своїми батьками в Інтернеті за допомогою реклами, яка постійно закликатиме їх відмовитися від одноразового пластику і жити більш екологічно раціонально.

Батьківський трек розроблений Gelo в партнерстві з креативним агентством Mischief. Все, що потрібно зробити дітям, – це відвідати сторінку батьківського треку на будь-якому гаджеті, підключеному до інтернету – ноутбуці, комп'ютері, телефоні або планшеті своїх батьків або членів сім'ї. Після чого цей пристрій буде отримувати безліч цифрових рекламних оголошень з повідомленнями від дітей, що закликають батьків дотримуватися більш екологічної поведінки. Ці рекламні оголошення є набором освітніх інструментів, створених Gelo, щоб дати рекомендації про те, як бути добрішими до навколишнього середовища.

Наприклад: «Ви все ще цілуєте своїх дітей на публіці. Не бентежте їх більше, купуючи одноразову упаковку». Або: «Ваші діти не зляться, що ви купили одноразову упаковку, вони просто розчаровані. Що ще гірше».

Екологічно чисте мило Gelo було створено у зв'язку із підвищенням попиту на ринку мила для рук внаслідок пандемії COVID-19. В якості альтернативи звичайним одноразовим пластиковим пляшкам Gelo пропонує розчинні, біорозкладні капсули, наповнені ультраконцентрованими очисними засобами, які можна змішувати з водою в домашніх умовах для створення мила для рук.

Усуваючи необхідність в транспортуванні води або одноразових пластикових пляшок, контейнери для заправки мила для рук Gelo допомагають запобігти створенню відходів і значно скоротити викиди вуглецю. Компанія заявляє, що пакети з гелевими капсулами залишають після себе на 97 відсотків менше пакувальних відходів у порівнянні з еквівалентною кількістю одноразової тари.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS