Виробник мила Gelo відкрив дітям доступ до гаджетів батьків
Діти будуть змушуватимуть батьків відмовитися від одноразового пластику

Стартап екологічно чистого мила Gelo запустив кампанію проти одноразового пластику: він дає дітям можливість стежити за своїми батьками в Інтернеті за допомогою реклами, яка постійно закликатиме їх відмовитися від одноразового пластику і жити більш екологічно раціонально.
Батьківський трек розроблений Gelo в партнерстві з креативним агентством Mischief. Все, що потрібно зробити дітям, – це відвідати сторінку батьківського треку на будь-якому гаджеті, підключеному до інтернету – ноутбуці, комп'ютері, телефоні або планшеті своїх батьків або членів сім'ї. Після чого цей пристрій буде отримувати безліч цифрових рекламних оголошень з повідомленнями від дітей, що закликають батьків дотримуватися більш екологічної поведінки. Ці рекламні оголошення є набором освітніх інструментів, створених Gelo, щоб дати рекомендації про те, як бути добрішими до навколишнього середовища.
Наприклад: «Ви все ще цілуєте своїх дітей на публіці. Не бентежте їх більше, купуючи одноразову упаковку». Або: «Ваші діти не зляться, що ви купили одноразову упаковку, вони просто розчаровані. Що ще гірше».
Екологічно чисте мило Gelo було створено у зв'язку із підвищенням попиту на ринку мила для рук внаслідок пандемії COVID-19. В якості альтернативи звичайним одноразовим пластиковим пляшкам Gelo пропонує розчинні, біорозкладні капсули, наповнені ультраконцентрованими очисними засобами, які можна змішувати з водою в домашніх умовах для створення мила для рук.
Усуваючи необхідність в транспортуванні води або одноразових пластикових пляшок, контейнери для заправки мила для рук Gelo допомагають запобігти створенню відходів і значно скоротити викиди вуглецю. Компанія заявляє, що пакети з гелевими капсулами залишають після себе на 97 відсотків менше пакувальних відходів у порівнянні з еквівалентною кількістю одноразової тари.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].