Виробник мила Gelo відкрив дітям доступ до гаджетів батьків

Виробник мила Gelo відкрив дітям доступ до гаджетів батьків

Діти будуть змушуватимуть батьків відмовитися від одноразового пластику

Этот текст также доступен на русском
Виробник мила Gelo відкрив дітям доступ до гаджетів батьків
фото: Markus Spiske/Pexels

Стартап екологічно чистого мила Gelo запустив кампанію проти одноразового пластику: він дає дітям можливість стежити за своїми батьками в Інтернеті за допомогою реклами, яка постійно закликатиме їх відмовитися від одноразового пластику і жити більш екологічно раціонально.

Батьківський трек розроблений Gelo в партнерстві з креативним агентством Mischief. Все, що потрібно зробити дітям, – це відвідати сторінку батьківського треку на будь-якому гаджеті, підключеному до інтернету – ноутбуці, комп'ютері, телефоні або планшеті своїх батьків або членів сім'ї. Після чого цей пристрій буде отримувати безліч цифрових рекламних оголошень з повідомленнями від дітей, що закликають батьків дотримуватися більш екологічної поведінки. Ці рекламні оголошення є набором освітніх інструментів, створених Gelo, щоб дати рекомендації про те, як бути добрішими до навколишнього середовища.

Наприклад: «Ви все ще цілуєте своїх дітей на публіці. Не бентежте їх більше, купуючи одноразову упаковку». Або: «Ваші діти не зляться, що ви купили одноразову упаковку, вони просто розчаровані. Що ще гірше».

Екологічно чисте мило Gelo було створено у зв'язку із підвищенням попиту на ринку мила для рук внаслідок пандемії COVID-19. В якості альтернативи звичайним одноразовим пластиковим пляшкам Gelo пропонує розчинні, біорозкладні капсули, наповнені ультраконцентрованими очисними засобами, які можна змішувати з водою в домашніх умовах для створення мила для рук.

Усуваючи необхідність в транспортуванні води або одноразових пластикових пляшок, контейнери для заправки мила для рук Gelo допомагають запобігти створенню відходів і значно скоротити викиди вуглецю. Компанія заявляє, що пакети з гелевими капсулами залишають після себе на 97 відсотків менше пакувальних відходів у порівнянні з еквівалентною кількістю одноразової тари.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло