Єгипет підписав контракт на будівництво швидкісного електричного залізничного сполучення, яке назвали «Суецьким каналом на рейках». Лінія з'єднає узбережжя Червоного і Середземного морів. Про це пише Логіст.Today з посиланням на Reuters.
Національне управління з тунелів Єгипту (NAT) підписало 15-річний контракт на проектування, будівництво і обслуговування мережі високошвидкісних електричних залізних доріг, що з'єднують узбережжя Червоного і Середземного морів. Підрядником виступить консорціум компаній Siemens Mobility, Orascom Construction і Arab Contractors.
Загальна сума угоди оцінюється в $4,34 млрд.
Залізниця протяжністю 660 км буде включати основну магістраль, розраховану на перевезення понад 30 млн пасажирів на рік, а також вантажну лінію. Проходити вона буде між портом Айн-Сохна на Червоному морі і середземноморськими портами Олександрія і Марса-Матрух.
Генеральний директор Siemens Роланд Буш стверджує, що залізничне сполучення скоротить час у дорозі майже вдвічі, назвавши його «Суецьким каналом на рейках». За попередніми даними, потяги будуть поставлені підрозділом Siemens Mobility до кінця 2023 року, а замовлення буде виконано до 2027 року.
В Єгипті є наявність розгалуженої мережі залізниць, однак вона постраждала від багаторічного недофінансування і частих аварій. В останні роки уряд прискорив розвиток інфраструктури, який включає швидкий розвиток дорожньої мережі і розширення Суецького каналу.
Нагадаємо, Суецький канал розширюють після інциденту з контейнеровозом Ever Given. Проект планують завершити не пізніше ніж за 24 місяці.