Facebook планує ребрендинг компанії під новою назвою

Назва може бути відсилкою до концепції метавсесвіту

Фото: Shutterstock

Компанія Facebook, якій належить однойменна соціальна мережа, а також Instagram і WhatsApp, найближчим часом може змінити назву. Про це повідомляє The Verge.

За даними видання, нова назва поки що не відома. Марк Цукерберг повідомить про ребрендинг на щорічній конференції Connect, яка запланована на 28 жовтня, проте це може відбутися й раніше.

Зазначається, що компанія  хоче показати, що соціальна мережа – один з багатьох продуктів, які вона розвиває. Офіційних коментарів від Facebook поки що не було.

Видання зауважує, що нова назва може бути відсилкою до концепції метавсесвіту, якою зараз займається Марк Цукерберг. У липні він розказав The Verge, що протягом кількох наступних років Facebook «здійснить перехід від сприйняття нас як компанії соціальних мереж до компанії метавсесвіту».

Раніше повідомлялося, що Facebook найме 10 000 осіб для створення віртуального світу. Соцмережа вже розпочала тестування нового додатку віртуальної реальності для віддаленої роботи.

У вересні Facebook вже виділив $50 млн на створення метавсесвіту.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS