Китай підштовхує американські компанії, такі як McDonald's і Visa, до того, щоб вони надали своїм клієнтам можливість оплати товарів і послуг за допомогою цифрового юаня, який нещодавно став офіційною цифровою валютою в Китаї. Зазначається, що тиск влади посилюється в міру наближення зимових Олімпійських ігор, які пройдуть в КНР наступного року, пише MarketsInsider.
Хоча McDonald's вже зараз дозволяє покупцям можливість оплачувати товари за допомогою цифрового юаня в 270 ресторанах швидкого харчування в Шанхаї, однак влада хоче, щоб цифрова валюта поширилася на більшу частину ресторанів мережі McDonald's, розташованих на території Китаю.
За даними джерела, інші американські компанії, такі як Visa і Nike, також відчувають тиск з боку місцевої влади.
За даними джерел видання, уряд підштовхує компанії до використання систем, що дозволяють оплачувати товари і послуги цифровим юанем. Мета влади полягає в тому, щоб забезпечити масштабне функціонування таких систем до відкриття зимових Олімпійських ігор, які пройдуть в Пекіні і розпочнуться 4 лютого 2022 року.
Цифровий юань є офіційною цифровою валютою Народного банку Китаю, який значно випереджає Центробанки інших країн у розвитку аналогічних проектів. Тестування цифрового юаня почалося ще в 2019 році і вже через кілька місяців має відбутися його офіційний запуск.
Як повідомлялося, Китай дозволить оплачувати рахунки за електроенергію цифровим юанем.