Бренд автобусів далекого прямування Greyhound, який давно став іконою в США, залишається у власності європейців, пише The Bell з посиланням на Bloomberg.
Британський власник марки FirstGroup погодилася на її продаж німецькій компанії FlixMobility, що працює під брендом FlixBus.
Операція обійдеться в $172 млн, випливає з прес-релізу. Після публікації повідомлення акції FirstGroup зросли на 2,4%.
FlixMobility вибудовує недорогу транспортну мережу по всій Європі вже майже десять років. У 2018 році вона запустила бренд FlixBus в США, встановивши транспортне сполучення між каліфорнійськими коледжами і такими пунктами призначення, як Лас-Вегас і Діснейленд, а потім розширила маршрути до Нью-Йорка і Техасу.
У червні FlixMobility залучила від інвесторів $650 млн.
Greyhound, заснована більше 100 років тому, обслуговує понад 2400 населених пунктів у Штатах і здійснює перевезення майже 16 млн пасажирів щороку.
FlixMobility вважає, що сервіс Greyhound дозволить задовольнити зростаючий попит на поїздки в міру зняття ковідних обмежень.
Нагадаємо, угода про злиття хмарного сервісу Five9 і Zoom на $15 млрд зірвалася – договір не набрав необхідної кількості голосів від акціонерів.