Месенджер Telegram незабаром презентує функцію, що дозволяє відключати офіційні рекламні оголошення. Це можна буде зробити за допомогою недорогої підписки, «яка дозволить користувачам безпосередньо фінансово підтримувати розвиток Telegram».
Підписку планується запустити в листопаді, повідомив засновник месенджера Павло Дуров у блозі.
Раніше у Telegram з'явилося тестове рекламне повідомлення у каналах, у яких більше як 1000 підписників.
«Автори деяких каналів також хотіли б «вимикати» рекламні оголошення у своїх каналах. Наразі ми прораховуємо економічні умови цієї опції», – написав Дуров у своєму блозі.
Він зазначив, що Telegram продовжить працювати над функціями, які дозволять месенджеру стати беззбитковим проектом.
Крім того, Павло Дуров зазначив, що незабаром рекламодавці зможуть розміщувати «невидиме» оголошення у будь-якому каналі, яке за умови достатньої вартості показу призведе до відсутності оголошень у цьому каналі.
Зараз Telegram існує на власні заощадження Дурова та гроші інвесторів. У жовтні Павло Дуров повідомив, що у каналах Telegram незабаром з'являться офіційні рекламні повідомлення. За його словами, це буде неперсоналізована реклама, тому що Telegram не використовує персональних даних.
Раніше повідомлялося, що Telegram запускає рекламну платформу – але тільки для каналів, де більше 1000 підписників.