Telegram запускає рекламну платформу – але тільки для каналів, де більше 1000 підписників

Telegram запускає рекламну платформу – але тільки для каналів, де більше 1000 підписників

Реклама відповідатиме тематиці каналу, де вона показується

Telegram запускає рекламну платформу – але тільки для каналів, де більше 1000 підписників
фото DR

Месенджер Telegram представив власну рекламну платформу – пости зможуть публікувати канали, де понад тисячу підписників. Про запуск платформиповідомив засновник Telegram Павло Дуров, пише TJournal.

За його словами, більшість користувачів «чи навряд чи помітять зміни» через вжиті заходи.

Рекламні повідомлення з'являться у публічних каналах від 1000 читачів та будуть обмежені 160 символами. При цьому вони відповідатимуть тематиці каналу, де вони показуються. Про це йдеться на офіційному сайті месенджера.

Дуров у своєму каналі розповів, що платформа запуститься незабаром і запевнив, що більшість користувачів не помітять змін.

Месенджер не показуватиме рекламні повідомлення в списку чатів, особистих розмовах чи групах, а реклама торкнеться лише великих каналів – сервісів, де вже й так є реклама, і підтримка яких призводить до найбільших витрат з боку Telegram.

Вміст рекламних повідомлень залежатиме лише від тематики каналів, де вони виводяться, а не від особистих даних користувачів.

Офіційні рекламні повідомлення Telegram будуть ненав'язливими. Вони допускають лише короткі тексти без зовнішніх посилань чи фотографій. Рекламне оголошення може з'явитися лише після перегляду нових повідомлень у каналі.

Дуров зазначив, що наразі зустрічається реклама, яку публікують самі власники каналів у вигляді звичайних повідомлень. На його думку, нові рекламні повідомлення стануть набагато комфортнішими для користувачів.

«Дохід від таких рекламних оголошень дозволить Telegram далі надавати користувачам безкоштовний та необмежений сервіс», – написав Дуров.

«Жодні дані користувачів не збираються та не аналізуються для відображення реклами. Кожен користувач, який переглядає певний канал у телеграмі, бачить одні й ті ж спонсоровані повідомлення, що й інші», – вказано в повідомленні Telegram на офіційному сайті

Телеграм-канал «Код Дурова» також показав кабінет платформи Telegram і зазначив, що вартість реклами за тисячу показів становить 2 євро, а мінімальний рекламний бюджет для запуску – 2 млн євро.

Нагадаємо, через збій у Facebook за один тільки вечір у Telegram зареєструвалось70 млн нових користувачів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло