Telegram запускає рекламу, і відключити її можна буде за гроші – Дуров
Реклама в месенджері буде не таргетована

Месенджер Telegram незабаром презентує функцію, що дозволяє відключати офіційні рекламні оголошення. Це можна буде зробити за допомогою недорогої підписки, «яка дозволить користувачам безпосередньо фінансово підтримувати розвиток Telegram».
Підписку планується запустити в листопаді, повідомив засновник месенджера Павло Дуров у блозі.
Раніше у Telegram з'явилося тестове рекламне повідомлення у каналах, у яких більше як 1000 підписників.
«Автори деяких каналів також хотіли б «вимикати» рекламні оголошення у своїх каналах. Наразі ми прораховуємо економічні умови цієї опції», – написав Дуров у своєму блозі.
Він зазначив, що Telegram продовжить працювати над функціями, які дозволять месенджеру стати беззбитковим проектом.
Крім того, Павло Дуров зазначив, що незабаром рекламодавці зможуть розміщувати «невидиме» оголошення у будь-якому каналі, яке за умови достатньої вартості показу призведе до відсутності оголошень у цьому каналі.
Зараз Telegram існує на власні заощадження Дурова та гроші інвесторів. У жовтні Павло Дуров повідомив, що у каналах Telegram незабаром з'являться офіційні рекламні повідомлення. За його словами, це буде неперсоналізована реклама, тому що Telegram не використовує персональних даних.
Раніше повідомлялося, що Telegram запускає рекламну платформу – але тільки для каналів, де більше 1000 підписників.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].