Parimatch Ukraine підписала меморандум Ukrainian Gambling Council щодо реклами азартних ігор, знаків для товарів і послуг, а також інших об'єктів права інтелектуальної власності. Про це повідомляє пресслужба компанії.
До меморандуму приєдналися ще десять національних операторів азартних ігор. Ініціатором документу стала профільна асоціація Ukrainian Gambling Council. Мета угоди – об'єднати зусилля усіх учасників для встановлення єдиних підходів до застосування законодавства щодо реклами та спонсорства.
«Упевнена, що підписання першої в своєму роді офіційної угоди про дотримання спільних підходів у рекламі – необхідний крок на шляху до встановлення принципів взаємоповаги та рівноправності серед гравців ринку», – зазначила СЕО Parimatch Ukraine Наталія Гілевич.
Серед основних принципів, які затвердив документ: зміст реклами, канали її розміщення, зміст та порядок розміщення попереджувального тексту, якість Інтернет-ресурсів для рекламної діяльності компаній, дотримання принципів відповідальної гри. Аналогічний підхід застосували також до розміщення та змісту спонсорської інформації.
«Наше головне завдання – розвивати гемблінг за принципами відповідальної гри, аби гра була різновидом дозвілля та отримання позитивних емоції, а реклама – відповідала як нормам права, так і єдиним прийнятим професійною спільнотою підходам. І головне – була безпечною», – резюмувала Гілевич.
Нагадаємо: Parimatch Ukraine стала учасником Глобального договору ООН.