Журнал Elle став першим великим виданням, що відмовилося від просування хутра тварин як у редакційних, так і рекламних матеріалах, пише Forbes.
«Присутність хутра тварин на сторінках журналу та на наших сайтах більше не відповідає ні нашим цінностям, ні цінностям читачів», - заявила старший віце-президент та міжнародний директор Elle Валерія Бессоло Ллопіз, зазначивши, що журнал хоче «підвищити поінформованість про захист тварин» та «розвивати більш гуманну індустрію моди».
13 із 45 відділень журналу в різних країнах вже відмовилися від просування виробів з хутра у редакційних та рекламних матеріалах. Нова політика почне діяти ще у 20 відділеннях з 1 січня 2022 року, решта приєднається у 2023 році.
Журнал став першим великим виданням, яке відмовилося від просування хутра у всіх своїх матеріалах. Він був створений у Франції і належить французькій медіагрупі Lagardere, має близько 33 млн читачів – від Мексики до Японії, сайт Elle щомісяця відвідують близько 100 млн людей.
Ллопіз зазначила, що хутро сьогодні здається застарілим і немодним, особливо для покоління Z, на яке й націлена модна індустрія – воно «покладає величезні надії на екологічність та етику». За її словами, журнал більше писатиме про захист тварин, екологію та розумне споживання.
Індустрія моди вже давно перебуває у конфлікті із захисниками прав тварин, які у тому числі вимагають припинити використовувати натуральне хутро.
Багато відомих виробників одягу – як люксові, так і в мас-маркеті – вже відмовилися від використання хутра. Це, наприклад, Balenciaga, Gucci, Versace, Prada, Alexander McQueen, Burberry.
У червні Ізраїль став першою країною, яка заборонила продаж хутряних виробів.
Нагадаємо, у Франції заборонили розведення тварин заради хутра, назвавши його продуктом, «який нікому не потрібен».
Тим часом Памела Андерсон критикує уряд Великобританії за ведмежі шапки на гвардійцях.