Журнал Elle відмовився від зображень хутра тварин на своїх сторінках
Хутро сьогодні вважається застарілим і немодним, особливо для покоління Z

Журнал Elle став першим великим виданням, що відмовилося від просування хутра тварин як у редакційних, так і рекламних матеріалах, пише Forbes.
«Присутність хутра тварин на сторінках журналу та на наших сайтах більше не відповідає ні нашим цінностям, ні цінностям читачів», - заявила старший віце-президент та міжнародний директор Elle Валерія Бессоло Ллопіз, зазначивши, що журнал хоче «підвищити поінформованість про захист тварин» та «розвивати більш гуманну індустрію моди».
13 із 45 відділень журналу в різних країнах вже відмовилися від просування виробів з хутра у редакційних та рекламних матеріалах. Нова політика почне діяти ще у 20 відділеннях з 1 січня 2022 року, решта приєднається у 2023 році.
Журнал став першим великим виданням, яке відмовилося від просування хутра у всіх своїх матеріалах. Він був створений у Франції і належить французькій медіагрупі Lagardere, має близько 33 млн читачів – від Мексики до Японії, сайт Elle щомісяця відвідують близько 100 млн людей.
Ллопіз зазначила, що хутро сьогодні здається застарілим і немодним, особливо для покоління Z, на яке й націлена модна індустрія – воно «покладає величезні надії на екологічність та етику». За її словами, журнал більше писатиме про захист тварин, екологію та розумне споживання.
Індустрія моди вже давно перебуває у конфлікті із захисниками прав тварин, які у тому числі вимагають припинити використовувати натуральне хутро.
Багато відомих виробників одягу – як люксові, так і в мас-маркеті – вже відмовилися від використання хутра. Це, наприклад, Balenciaga, Gucci, Versace, Prada, Alexander McQueen, Burberry.
У червні Ізраїль став першою країною, яка заборонила продаж хутряних виробів.
Нагадаємо, у Франції заборонили розведення тварин заради хутра, назвавши його продуктом, «який нікому не потрібен».
Тим часом Памела Андерсон критикує уряд Великобританії за ведмежі шапки на гвардійцях.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].